Grudzień 19 2018 05:03:54
Nawigacja
· Strona Główna
· Artykuły
· Download
· Forum
· Galeria
· Kontakt
· Szukaj
Zobacz zdjęcie
Galeria zdjęć > Nowe w nocy > Gdańska << >>
album33_Gd_3119.JPG
29.07.05 godz. 24:00

Data: 30/07/2005 17:23
Dodane przez: jurek_jot
Wymiary: 680 x 499 pikseli
Rozmiar pliku: 95.88kB
Komentarzy: 15
Ocena: Brak
Liczba wyświetleń: 3316
Komentarze
#1 | nonameuser1 dnia sierpień 01 2005 00:04:25
Ty z zimmkiem po nocy chyba chodziles bo tez wstawil nocna fotke Pfft
#2 | nonameuser1 dnia sierpień 01 2005 00:04:52
to zdjecie bardzo udane, ladne to nasze Nowe Smile
#3 | ceo-bot dnia sierpień 01 2005 13:17:28
bardzo fajne foto
#4 | kotlet dnia sierpień 03 2005 20:44:11
codziennie tędy chodze ale nie dostrzegam piękna tej ulicy ...
#5 | kotlet dnia sierpień 03 2005 20:44:31
ale juz wiem ze jest piękna Smile
#6 | jurek_jot dnia sierpień 06 2005 12:33:23
Rynek zapada się coraz bardziej...
#7 | Eska dnia sierpień 06 2005 16:38:25
Ładne Foto !!!
#8 | Klops dnia sierpień 06 2005 16:39:33
Co Tykotlet za pierdoly opowiadasz?Juz kilka Twoich..
#9 | Klops dnia sierpień 06 2005 16:40:42
wypowiedzi czytalem i same bzdury piszesz !
#10 | jurek_jot dnia sierpień 06 2005 19:59:34
Klops to taki gorszy kotlet? A może to tylko pozory Smile
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować lub nie masz konta?
Skontaktuj się z administratorem portalu - admin@miasto-nowe.com
Losowa Fotka
Ostatnie komentarze
News
W miesiąc ponad 600 we...
Była tą jedną, jedyną,...
Od dziś do dyspozycji ...
Przeglądając Gazetę No...
Przed chwilą sprawdzał...
Artykuły
Odnośnie informacji z ...
[b]ks. Edmund Kamrowsk...
...moi rodzice również...
"Każda historia ma swó...
Janek nie żyje. Zmarł ...
Jakież to ma znaczenie...
Mój tata o tym miejscu...
W ogrodzie moich dziad...
A gdzie plata, trygiel...
Z ciekawością przeczyt...
Fotogaleria
chyba tak ;)
Dzięki, czyli wszystko...
Ika, w latach 60 tych,...
To już drugie zdjęcie ...
biografia Ks. Dr Jana ...
Fajnie, ze BN udostepn...
Jeszcze jedna "perełka...
dawnych fotografii cza...
Ważne znalezisko - fot...
Świetne. Mam zamiar zo...
fajna fotografia ludzi...
Społeczność Tryla świe...
zmienione na wyzsza ro...
zmienione na wyzsza ro...
zmienione na wyzsza ro...
P. Ewa Kania, a nie No...
Smutna wiadomość. Prze...
Pan Ewaryst Bączek prz...
dzięki za potwierdzeni...
Pan J. Rzóska, ja jest...
Ostatnie artykuły
· Fragmenty książki El...
· Przyjaciel 1899
· Przyjaciel 1897 - 1898
· Przyjaciel 1896
· Przyjaciel 1892 - 1895
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Co z tym Neuenburgie...
· Biografia Ks. Dr Jan...
· "Urok papieroska."
· Jan Sikorski ps. Orl...
· Niemieckie meldunki ...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnio dodane zdjęcia

Fara remont dachu

Widok na klasztor po...

Kaffee Koeber

Pocztówka Warlubie

Kościół parafialny

Panorama na farę

Rynek

Kościół pofranciszka...

Kościół parafialny

Przystań Żeglugi Rze...

Cmentarz menonicko-e...

Wisła czerwiec 2017

Malowanie muralu

Mural

rok szkolny 1959/60

Koło pszczelarzy w N...

Auguste Lange Tryl

Gustav Jackel 1877 -...

Gerber geboren Berhe...

Tryl jesień 2016

Tryl jesień 2016

Tryl

Gajewo Zawada

Nowe zimą

Nowe zimą

Nowe zimą

Nowe zimą

Nowe zimą

Wieża ciśnień

Wieża ciśnień
Wygenerowano w sekund: 0.16 - 30 zapytań MySQL 9,077,381 unikalnych wizyt