Sierpień 15 2018 12:05:06
Nawigacja
· Strona Główna
· Artykuły
· Download
· Forum
· Galeria
· Kontakt
· Szukaj
Zobacz temat
Nowe nad Wisłą, Neuenburg an der Weichsel » Portal Nowego nad Wisłą » Forum
 Drukuj temat
KOCIEWIE - mój region.
Monika
ciekawe spotkanie moze byc tylko nie wszyscy oszolomi kociewia beda mogli w nim uczestniczyc napiszcie cos po spotkaniu
 
xeha
Fajnie ze ktos podjal inicjatywe!!

W Nowem wciaz zyja ci ktorzy kochaja swoj region- KociewieSmile
[addsig]
 
wiola
No niestety nie wszyscy oszołomi kociewia tam są. Byłam na najmniej uczącej części -obiedzie- za to smacznej i dobrej dla ducha- z racji muzyki i tańców kociewskich. BYłam z obowiazku, ale i dla przyjemności.Niestety- zdrowie dziecka ważniejsze od odczytów- mam zresztą je wydrukowane w domu.Ale ten duch kongresu!!!... cóż...
 
dunder
nie tylko w nowem zyją kociewiacy - byłem w Zamku. Referaty świetne. Brawo nowianie. Nie wiem czy Grzegorz jakoś upubliczni swój referat o czarownicach?

Warto - przynajmniej fragmenty.
[addsig]
 
wiola
Racja Dunder- sa świetne- Twój też. Nie byłam w Nowem, ale czytałam referaty kongresowe i ze Starog. i z Nowego i ze ¦wiecia i z Tczewa. Szkoda tylko,że nie pozwolono Grzegorzowi Ollerowi wygłosić swojego- a jest wydrukowany...
 
wiola
Czy ktoś sie wybiera jutro na to spotkanie, które proponował twp2?
 
wiola
On co prawda pisał o 25, ale wiem, że ma być jutro.
 
twp2
No i co Wiola? Spotkanie było fajne. Szkoda że tak krótkie. Ale powody zrozumiałe.

Do zainteresowanych: jeśli ktoś jest chętny na spotkanie, to niech pisze do mnie lub Wioli.

 
wiola
Tak, było fajnie i mam nadzieje,że coś te nasze spotkania wniosą.
 
dumbledore
Może coś więcej na temat tego spotkania, gdzie to się odbyło, o czym była mowa, ilu było uczestników, czemu nie ogłaszacie o tym w np. newsie na portalu. Dopiero teraz wyrwałem z kontekstu zdanie twp2, że miało być jakieś spotkanie. A może bym się zahaczył

Działacz ze mnie żaden, ale interesuje mnie Kociewie.


[addsig]
 
twp2
na razie nie ma o czym pisać co, kto i gdzie, bo żeby coś kolwiek zdziałać trzeba się najpierw spotkać i poznać.

Co do ogłaszania, to było wcześniej. Ogłaszałem ja i Wiola, która zorganizowała to spotkanie w świetlicy na osiedlu, niedaleko wiatraka.

To że z Cieie żaden działacz to nie szkodzi, ja też nie jestem działaczem. Wiola owszem.

 
wiola
Dzięki twp2 . Staram się jak mogę. Ale Ty tez ,,masz łeb na karku''. No ale słodzic tu sobie nie będziemy. Jak ktoś ma ochote podziałać- chociażby pomóc- to piszcie.
 
twp2
No, słyszeli?! Pisać zaraz teraz, bo zaraz potem będzie za późno!
 
dumbledore
A gdzie tvp2 to ogłaszałeś ?
[addsig]
 
twp2
no fakt że nie tu, ale w tej tematyce. Było to przy okazji dłuuugiego wywodu o II Kongresie . Wtedy dyskusja była długa i w ciągu niej wyszła ta propozycja dzięki której wogóle spotkaliśmy się z Wiolą. To było jakieś 2 tyg. temu.

Jeśli jesteś zainteresowany to będziemy się dogadywać szczegółowo osobiście przez swoje konta na portalu. Pisz do mnie lub Wioli.
 
nonameuser1
a dlaczego chcecie to prywatnie pozalatwiac a nie na forum? moze jest wiecej osob ktore chetnie by sie zglosily i zrobily cos we wspolnym gronie?

samo 'piszcie na priva' pewnie nikogo nie zacheci, napisz cos konkretniej chyba im wiecej ludzi tym lepsze efekty...

?
 
twp2
musisz przyznać że jeśli chcesz zdziałąć coś konstruktywnego trzeba zobaczyć sie w przysłowiowe 4 oczy. Jak można cośkolwiek załatwiać na forum?! Jeśli ktoś będzie zainteresowany tą tematyką to umówi się z nami i nie będzie anonimowy.

Sprawy załatwia się z żywymi ludźmi a nie z anonimami z forów. Sory Winnetou! Jeśli nie odpowiada Tobie ta forma to przykro mi. Myślałem że jeśli coś załatwiać to jedynie na żywo.

Ale niech to nie zniechęca innych do osobistego spotkania z nami!
 
twp2
No a jeśli ktoś naprawdę nie chce ujawnić się, to niech zostanie znajomym z forum. Tylko jak tą osobę będziemy informować o postępach w naszych działaniach? Z forum, o ile będziemy coś umieszczać, pozna się tylko ogólniki.

No to ponawiam apel: Kto ma coś do powiedzenia w sprawie Kociewia (mądrego!) to zapraszamy do nawiązania kontaktu!

twp2 i wiola czekają!
 
nonameuser1
nie zrozumielismy sie - nie chodzi o zalatwianie czegokolwiek przez internet chociaz mysle ze portal jest do tego dobrym narzedziem aby ludzie ktorzy sie na codzien nie angazuja podpowiedzieli cokolwiek. mam nadzieje ze stowarzyszenie ktore rodzi sie na naszych oczach nie bedzie hermetyczna grupka i tylko o to mi chodzilo. nadal uwazam ze warto zaafiszowac ze cos takiego powstaje, jakie sa cele, sposoby dzialania.

skad mam wiedziec, czy inni skad maja wiedziec czy na cos sie przydadza wam? to ze stowarzyszenie dotyczy kociewia jest stwierdzeniem ogolnym

powodzenia!
 
Monika
twp2 tych z forum nie oceniaj tak konserwatywnie bo niektorzy nie maja fizycznej mozliwosci dotarcia do Nowego a miastem tym sa bardzo zainteresowani i wszelkie nowinki o nim moga sobie zobaczyc na portalu jest to jakas forma dialogu chociaz na odleglosc
 
Przejdź do forum:
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować lub nie masz konta?
Skontaktuj się z administratorem portalu - admin@miasto-nowe.com
Losowa Fotka
Ostatnie komentarze
News
Przed chwilą sprawdzał...
Smutna wiadomość i ogr...
Zdrowych, pogodnych ŚW...
Zdrowych i radosnych ś...
Ciekawa inicjatywa. Św...
Artykuły
Odnośnie informacji z ...
[b]ks. Edmund Kamrowsk...
...moi rodzice również...
"Każda historia ma swó...
Janek nie żyje. Zmarł ...
Jakież to ma znaczenie...
Mój tata o tym miejscu...
W ogrodzie moich dziad...
A gdzie plata, trygiel...
Z ciekawością przeczyt...
Fotogaleria
chyba tak ;)
Dzięki, czyli wszystko...
Ika, w latach 60 tych,...
To już drugie zdjęcie ...
biografia Ks. Dr Jana ...
Fajnie, ze BN udostepn...
Jeszcze jedna "perełka...
dawnych fotografii cza...
Ważne znalezisko - fot...
Świetne. Mam zamiar zo...
fajna fotografia ludzi...
Społeczność Tryla świe...
zmienione na wyzsza ro...
zmienione na wyzsza ro...
zmienione na wyzsza ro...
P. Ewa Kania, a nie No...
Smutna wiadomość. Prze...
Pan Ewaryst Bączek prz...
dzięki za potwierdzeni...
Pan J. Rzóska, ja jest...
Ostatnie artykuły
· Przyjaciel 1899
· Przyjaciel 1897 - 1898
· Przyjaciel 1896
· Przyjaciel 1892 - 1895
· Przyjaciel 1878 - 1888
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Co z tym Neuenburgie...
· Biografia Ks. Dr Jan...
· "Urok papieroska."
· Jan Sikorski ps. Orl...
· Niemieckie meldunki ...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnio dodane zdjęcia

Widok na klasztor po...

Kaffee Koeber

Pocztówka Warlubie

Kościół parafialny

Panorama na farę

Rynek

Kościół pofranciszka...

Kościół parafialny

Przystań Żeglugi Rze...

Cmentarz menonicko-e...

Wisła czerwiec 2017

Malowanie muralu

Mural

rok szkolny 1959/60

Koło pszczelarzy w N...

Auguste Lange Tryl

Gustav Jackel 1877 -...

Gerber geboren Berhe...

Tryl jesień 2016

Tryl jesień 2016

Tryl

Gajewo Zawada

Nowe zimą

Nowe zimą

Nowe zimą

Nowe zimą

Nowe zimą

Wieża ciśnień

Wieża ciśnień

Serdeczne świąteczne...
Wygenerowano w sekund: 0.21 - 28 zapytań MySQL 8,904,685 unikalnych wizyt